Workshop στα γραφεία της efood | Τι συνέβη σε 3 ώρες

JAN 19,  2020

Στις 15 Δεκεμβρίου ως ThinkBizers είχαμε την δυνατότητα να παρακολουθήσουμε ένα ξεχωριστό Workshop στα υπερσύγχρονα γραφεία της efood στο Ηράκλειο Αττικής και να μάθουμε τα μυστικά της επιτυχίας για το μεγαλύτερο agency delivery φαγητού στην Ελλάδα.

Ο χώρος

Κάτι που αξίζει σίγουρα να σχολιαστεί είναι ο χώρος που στεγάζονται τα γραφεία της εταιρείας και φιλοξενούν καθημερινά περίπου 300 άτομα. Όσο διακριτική είναι η εξωτερική εμφάνιση του κτηρίου, σε σημείο ακόμη και απουσίας οποιουδήποτε λογότυπου efood, τόσο χρωματιστή και γεμάτη είναι εσωτερική του πτυχή.

Μπαίνοντας σε καλωσορίζει η γραμματεία του κτηρίου ενώ προχωρώντας συναντάς το πρώτο σου σταυροδρόμι καθώς είτε θα κατευθυνθείς αριστερά όπου θα δεις τα πρώτα γραφεία (και τον καναπέ της φωτογραφίας) είτε θα προτιμήσεις να πας δεξιά όπου σε περιμένει μια ευχάριστη έκπληξη.

Ένας μεγάλος χώρος που λειτουργεί σαν εστιατόριο, με δικό του μπαρ, μια γωνία με καναπέ, κερκίδες και προτζέκτορα που προσφέρεται για συλλογικές δραστηριότητες, όπου και έγινε η παρουσίαση του Workshop. Επιπλέον οι φίλοι των games θα εκτιμούσαν μια γωνιά τύπου playroom με μπιλιάρδο, pac-man και άλλα ηλεκτρονικά. Τι να πει κανείς για αυτόν τον χώρο; Πραγματικά το ιδανικό place to relax οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.

Όμως οι εκπλήξεις δεν σταματούν εδώ, αφού μερικά μέτρα μακριά κρύβεται ένα μικρό γυμναστήριο με όλα τα απαραίτητα μηχανήματα αλλά και motivational quotes που φροντίζουν να μην τα παρατήσεις!

Οι υπόλοιποι 3 όροφοι του κτηρίου απαρτίζονται κατά βάση από γραφεία χωρισμένα σε Departments. Χώρους δηλαδή που θα περίμενε κανείς να συναντήσει τυπικά και πανομοιότυπα γραφεία παντού. Κάτι φυσικά που δεν συνέβη, αφού όπως ανακαλύψαμε μέσα από το tour που μας έκανε η ομάδα της efood,  κάθε τμήμα έχει διαφορετικά γραφεία από τα υπόλοιπα. Αυτό σε συνδυασμό με την ξεχωριστή διακόσμηση που έχουν αναλάβει τα ίδια τα μέλη της εκάστοτε ομάδας, έχει ως αποτέλεσμα την δημιουργία μοναδικού περιβάλλοντος ανά τμήμα και όροφο.

That's a Highlight

Αν προσέξετε σε όλες τις φωτογραφίες οι τοίχοι των headquorters της efood δεν είναι ποτέ άδειοι, αλλά στολίζονται με υπέροχα σχέδια και quotes στο χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα της εταιρείας. Ήταν από τα πρώτα πράγματα που μας έκαναν φοβερή εντύπωση στο κτήριο και φροντίσαμε να τα "εκμεταλλευτούμε" βγάζοντας μερικές ακόμη selfies. Κάθε ζωγραφιά είναι μοναδική και δίνει μια ζωντάνια και ένα playful στοιχείο στον χώρο, κάνοντάς σε να θες και εσύ να δημιουργήσεις και να φτιάξεις κάτι μοναδικό και συγχρόνως fun.

Αυτό ακριβώς δηλαδή που όλα τα παιδιά της ομάδας της efood συνέχιζαν να μας λένε τόσο κατά την διάρκεια της παρουσίασης όσο και μετά το τέλος της σε μικρές ομάδες συζητήσεων. Η efood έχει καταφέρει να κυριαρχήσει στον χώρο του online delivery στην χώρα μας ακριβώς επειδή η ενέργεια και η φιλοσοφία της εταιρείας βγαίνει προς τα έξω, και αυτό φαίνεται με την πρώτη ματιά μπαίνοντας στα γραφεία τους.

Τι μάθαμε;

Η παρουσίαση που είχε ετοιμάσει για εμάς η ομάδα της efood είχε branding strategy, content creation αλλά και product design & development. Η ομιλία περιείχε θεματικές για την φιλοσοφία και τους στόχους της εταιρείας, για το πώς ξεκίνησαν την πρωτοπόρα δράση τους στο YouTube το 2014, για το πως προσπαθούν συνεχώς να βελτιώνουν την ικανοποίηση των πελατών τους και για το πόσο σημαντικό είναι να δέχεσαι το feedback του κοινού και να βελτιώνεις ένα προϊόν όπως το Foodiversity κάθε χρόνο, εμπλουτίζοντας το με καινούριες λειτουργίες και προτάσεις.

Συνολικά, το μήνυμα που λάβαμε μέσα από τις 3 αυτές ώρες φανταστικού περιεχομένου ήταν η σημασία της αυθεντικότητας. Το να προσπαθείς να προσαρμόσεις τα καλά στοιχεία τρίτων στο δικό σου πλάνο δεν είναι αρνητικό, το να μιμείσαι όμως άγονα τις ενέργειες των προηγούμενων είναι σίγουρα κάτι που δεν πρόκειται να σε οδηγήσει στην επιτυχία. Γιατί η επιτυχία είναι άμεσα συνυφασμένη με την πρωτοτυπία και το πηγαίο πάθος.

Thank you efood for your hospitality and support!